نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

تأثیر جلب اعتماد مشتریان توسط سرمایه انسانی بر میزان رضایت 1395/04/21 19:56:36

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی فاطمه سیر
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین

تأثیر جذاب بودن سرمایه انسانی بر میزان رضایت مشتری 1395/04/21 19:39:04

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی فاطمه سیر
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین

تأثیر خوش‌برخورد بودن سرمایه انسانی بر میزان رضایت مشتری 1395/04/21 19:35:38

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی فاطمه سیر
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین